ا
-
ابراهیمی، سیران
آسیبشناسی برنامه آموزش از راه دور در ایران [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 1-14]
-
ابراهیمی، شقایق
اهمیت و جایگاه معلمان راهنما در ایجاد انگیزه در دانشجومعلمان (مطالعه: درس کارورزی) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 137-172]
-
ابراهیمی، صلاح الدین
آسیبشناسی برنامه آموزش از راه دور در ایران [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 1-14]
-
ابراهیمی، طیبه
آموزش حق امنیت شهروندی در قرآن و روایات [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 21-47]
-
احمدی، علیرضا
ارزیابی محتوای کتاب درسی جغرافیا پایۀ یازدهم بر اساس شاخص های حفاظت از محیط زیست با کاربرد تکنیک های آنتروپی شانون و تاپسیس [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 69-84]
-
احمدی بیغش، فاطمه
تبیینوحیانی فرهنگدینی در پرتو نماز [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 111-126]
-
احمدی علی آبادی، افسانه
تاثیر اجرای بسته تحولی مدرسه خوانا بر مهارت های خواندن، نوشتن و آداب و مهارت های زندگی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 173-198]
-
ادیب منش، مرزبان
زیبایی شناسی و هنر از دیدگاه جان دیویی و اشارات تربیتی آن برای نظام تعلیم و تربیت اسلامی ایران [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 45-72]
-
اسمی جوشقانی، زهرا
بررسی تاثیر عوامل جامعه پذیری بر انزوای اجتماعی شهروندان شهرستان کاشان [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 37-52]
-
التیامی نیا، پارسا
نقش فناوریهای نوین در تعلیم و تربیت دانش آموزان در شرایط کرونا (با تأکید بر هویت ایرانی- اسلامی) [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 131-152]
-
الماسی زاده، سارا
آسیبشناسی برنامه آموزش از راه دور در ایران [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 1-14]
-
امیریان، فاطمه
آموزش مجازی در دوره همه گیری کرونا از نگاه معلمان ابتدایی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 115-130]
-
ایزان، محسن
تاثیر اجرای بسته تحولی مدرسه خوانا بر مهارت های خواندن، نوشتن و آداب و مهارت های زندگی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 173-198]
ب
-
بازوند، علی
مقایسه میزان حضور سبکهای ادبی در کتابهای فارسی دهم و یازدهم نظام جدید با کتابهای دوم و سوم انسانی نظام قدیم [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 53-74]
-
بلاغی، علی
ساقی باذل، سبک و مضمون ساقی نامه باذل مشهدی در حمله حیدری [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 97-110]
پ
-
پرهوده، فرزاد
تأملی بر رویکرد پژوهش کیفی با تأکید بر روایی و پایایی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 19-44]
-
پرهوده، فریاد
تأملی بر رویکرد پژوهش کیفی با تأکید بر روایی و پایایی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 19-44]
-
پرویزی، اکبر
زیبایی شناسی و هنر از دیدگاه جان دیویی و اشارات تربیتی آن برای نظام تعلیم و تربیت اسلامی ایران [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 45-72]
ج
-
جلیلیان، سجاد
ارزیابی عملکرد رسانه آموزشی شاد در دروس مطالعات اجتماعی از دیدگاه دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 81-106]
-
جهاندیده، جواد
تحلیلی بر چگونگی رفع اختلالات خواندن و نوشتن در دانشآموزان دوزبانه [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 135-144]
ح
-
حمیدی زاده، کتایون
آموزش مجازی در دوره همه گیری کرونا از نگاه معلمان ابتدایی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 115-130]
خ
-
خسروی، حمید
تاملی بر مطالعه کارورزی در تربیت معلم کشور کانادا در جهت توسعه دانشگاه ها [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 49-80]
-
خنیفر، حسین
آسیبشناسی برنامه آموزش از راه دور در ایران [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 1-14]
د
-
دارابی گرگلانی، بنفشه
رابطه سبک مدیریت کلاس درس معلمان با خودتنظیمی و مسئولیتپذیری دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 15-30]
-
دهانی، مجیب الرحمن
تحلیلی بر چگونگی رفع اختلالات خواندن و نوشتن در دانشآموزان دوزبانه [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 135-144]
ر
-
رحمانی، مهری
بررسی تاثیر رشد زبانی برافزایش وگسترش هوش زبانشناختی: مطالعه موردی آموزشگاه حکمت مشهد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 171-198]
-
رحیمی پردنجانی، یعقوب
تبیین امکان جایگزینی اشعار حافظ با مقولههای دو پرسشنامهی تشخیص عشق استرنبرگ: یک مطالعه تطبیقی [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 1-14]
-
رضایی اردانی، فضل الله
نقش فناوریهای نوین در تعلیم و تربیت دانش آموزان در شرایط کرونا (با تأکید بر هویت ایرانی- اسلامی) [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 131-152]
ز
-
زارع، حسین
تأثیرآموزش معکوس بر میزان انگیزش و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی: بررسی نقش جنسیت در میزان اثربخشی روشی نوین [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 1-14]
-
زارعی، ندا
رابطه بین اضطراب ویروس کرونا و حمایت اجتماعی و اثرات آن بر انگیزش تحصیلی (موردمطالعه: نمونه دولتی سنندج) [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 91-106]
-
زینالپور، حامد
آسیب شناسی آموزش در کلاسهای چندپایه، بررسی فرصت ها و تهدیدها (مطالعه موردی شهرستان ماکو) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 1-20]
-
زینالپور، داریوش
آسیب شناسی آموزش در کلاسهای چندپایه، بررسی فرصت ها و تهدیدها (مطالعه موردی شهرستان ماکو) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 1-20]
س
-
ساوری، علی
ارزیابی محتوای کتاب درسی جغرافیا پایۀ یازدهم بر اساس شاخص های حفاظت از محیط زیست با کاربرد تکنیک های آنتروپی شانون و تاپسیس [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 69-84]
-
سبزه، بتول
رابطه سبک مدیریت کلاس درس معلمان با خودتنظیمی و مسئولیتپذیری دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 15-30]
-
سبزه، بتول
بررسی رابطه ی اختلال یادگیری ریاضی و عزت نفس دانش آموزان دوره ی ابتدایی [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 107-122]
-
سرسرابی، شراره سادات
بررسی تاثیر رشد زبانی برافزایش وگسترش هوش زبانشناختی: مطالعه موردی آموزشگاه حکمت مشهد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 171-198]
-
سیدکلان، سیدمحمد
رابطه بین اضطراب ویروس کرونا و حمایت اجتماعی و اثرات آن بر انگیزش تحصیلی (موردمطالعه: نمونه دولتی سنندج) [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 91-106]
ص
-
صفری، اکرم
اهمیت و جایگاه معلمان راهنما در ایجاد انگیزه در دانشجومعلمان (مطالعه: درس کارورزی) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 137-172]
ط
-
طاطاری، علیزضا
جایگاه قومیت ها (خرده فرهنگها ) در نظام آموزشی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 199-220]
ع
-
عباسی، ناصر
بررسی شخصیّت های روان رنجور رمان بیروت ۷۵ غادة السّمان بر اساس نظریۀ کارن هورنای [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 75-90]
-
عبدی لیفکوئی، عاطفه
بررسی شخصیّت های روان رنجور رمان بیروت ۷۵ غادة السّمان بر اساس نظریۀ کارن هورنای [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 75-90]
-
عرفانی، نصراله
تأملی بر رویکرد پژوهش کیفی با تأکید بر روایی و پایایی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 19-44]
-
عزیزان، عباس
آموزش جغرافیا و هویت ملی تحلیلی بر جایگاه هویت ملی در کتاب جغرافیای ایران، پایه دهم [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 123-134]
-
عسکری، فاطمه
اهمیت و جایگاه معلمان راهنما در ایجاد انگیزه در دانشجومعلمان (مطالعه: درس کارورزی) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 137-172]
-
عسکری، فرشته
بررسی تاثیر سبک های تربیتی والدین بر التزام عملی به اعتقادات مذهبی نوجوانان [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 59-68]
غ
-
غلامی، اعظم
تأثیرآموزش معکوس بر میزان انگیزش و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی: بررسی نقش جنسیت در میزان اثربخشی روشی نوین [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 1-14]
ف
-
فتحی، کوروش
یادگیری مسئله محور و آموزش تاریخ در مدارس(نمونه موردی تدریس پروژه محور) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 107-136]
-
فتحی، محمد رضا
نقدی بر نظام ارزشیابی بدون نمره در دوره ابتدایی و ارائه راهکار مناسب [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 31-44]
-
فدایی ده چشمه، کریم
مقایسه میزان حضور سبکهای ادبی در کتابهای فارسی دهم و یازدهم نظام جدید با کتابهای دوم و سوم انسانی نظام قدیم [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 53-74]
-
فرخی، افروز
جایگاه قومیت ها (خرده فرهنگها ) در نظام آموزشی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 199-220]
-
فریادی، سارینا
رابطه بین اضطراب ویروس کرونا و حمایت اجتماعی و اثرات آن بر انگیزش تحصیلی (موردمطالعه: نمونه دولتی سنندج) [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 91-106]
-
فلاح، وحید
تأثیرآموزش معکوس بر میزان انگیزش و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی: بررسی نقش جنسیت در میزان اثربخشی روشی نوین [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 1-14]
ک
-
کریمی، امیر
ارزیابی عملکرد رسانه آموزشی شاد در دروس مطالعات اجتماعی از دیدگاه دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 81-106]
-
کمالی نهاد، علی اکبر
تحلیلی بر چگونگی رفع اختلالات خواندن و نوشتن در دانشآموزان دوزبانه [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 135-144]
گ
-
گرمابی، حسنعلی
ارزیابی سطح تربیت شهروندی دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: پردیس حکیم فردوسی) [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 45-58]
-
گرمابی، حسنعلی
بررسی دلالت های برنامه درسی آراء و افکار فلسفی برتراند راسل [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 1-18]
م
-
محسنی، سحر
بررسی تاثیر سبک های تربیتی والدین بر التزام عملی به اعتقادات مذهبی نوجوانان [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 59-68]
-
محمدشفیعی، عبدالسعید
حیات معقول و ابعاد تربیت عقلانی از دیدگاه علامه محمدتقی جعفری(ره) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 221-236]
-
محمدی، محمود
واکاوی تجارب زیسته دانشجویانِ دانشگاه فرهنگیان از زندگی دینی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 153-170]
-
مزرعه، حره
بررسی رابطه ی اختلال یادگیری ریاضی و عزت نفس دانش آموزان دوره ی ابتدایی [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 107-122]
-
مظاهری، حسن
ارزیابی سطح تربیت شهروندی دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: پردیس حکیم فردوسی) [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 45-58]
-
معتمدی محمدآبادی، مرضیه
تجربه زیسته دانشجومعلمان از آموزش مجازی درس کارورزی در همه گیری کویید19 [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 91-114]
-
منصوری، زهره
تبیینوحیانی فرهنگدینی در پرتو نماز [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 111-126]
-
مهنی، امید
ارزیابی عملکرد رسانه آموزشی شاد در دروس مطالعات اجتماعی از دیدگاه دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 81-106]
-
موسی پور، نعمت اله
رابطه سبک مدیریت کلاس درس معلمان با خودتنظیمی و مسئولیتپذیری دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 15-30]
-
میررحیمی، مهدیه السادات
سنخ شناسی و مقایسه وضع موجود محیطیادگیری مبتنی برتکنولوژی آموزشی در دروران کووید-19 (COVID-19) از دیدگاه اساتید و دانشجویان: مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 73-90]
-
میرگل، احمد
بررسی تاثیر سبک های تربیتی والدین بر التزام عملی به اعتقادات مذهبی نوجوانان [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 59-68]
ن
-
نجارپوریان، علی
حیات معقول و ابعاد تربیت عقلانی از دیدگاه علامه محمدتقی جعفری(ره) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 221-236]
-
نجفی، احمد رضا
یادگیری مسئله محور و آموزش تاریخ در مدارس(نمونه موردی تدریس پروژه محور) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 107-136]
-
نورمحمدی نجف آبادی، زهرا
تأثیر قرآن و حدیث برکلیات دیوان وحشی بافقی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 85-96]
-
نوری عیبلو، حمیدرضا
ارزیابی محتوای کتاب درسی جغرافیا پایۀ یازدهم بر اساس شاخص های حفاظت از محیط زیست با کاربرد تکنیک های آنتروپی شانون و تاپسیس [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 69-84]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد