• Home
  • Browse
    • Current Issue
    • By Issue
    • By Author
    • By Subject
    • Author Index
    • Keyword Index
  • Journal Info
    • About Journal
    • Aims and Scope
    • Editorial Board
    • Publication Ethics
    • Indexing and Abstracting
    • Related Links
    • FAQ
    • Peer Review Process
    • News
  • Guide for Authors
  • Submit Manuscript
  • Reviewers
  • Contact Us
  • Login
    • Login
    • Register
  • Persian
Volume & Issue: Volume 3, Issue 8, March 2018, Pages 1-85 
Number of Articles: 6

Research Paper

مطالعه نظری پیرامون مؤلفه‌های ساختاری و محتوایی مدارس بانشاط

Pages 1-18

fariba neyestani; behrang esmaeeli; محبوبه سلیمانپور عمران

  • View Article
  • PDF 432.29 K

بررسی تطبیقی آیات قرآن کریم در اشعار « فایز دَشتی » و « مَفتُون بُردُخُونی »

Pages 19-29

mehdad roshanzade; majid abedi

  • View Article
  • PDF 273.63 K

بررسی میزان رعایت اصول ساختاری و نگارشی در تدوین کتاب علوم دوم ابتدایی از نظر معلمان زن شهرهای اصفهان و تهران

Pages 30-44

fatemeh ahmadi dehrashid; ahmadreza nasrabadi; ahmad ahmadi

  • View Article
  • PDF 445.35 K

بررسی تاثیرمحیط بر باورهای دینی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شهیدباهنراصفهان

Pages 45-61

mohamad ghoodrati; esmaeil salehirad

  • View Article
  • PDF 300.58 K

دستاوردهای آینده پژوهی در مدیریت دانش

Pages 62-78

farinaz sanaei; nader sheikoleslamkandelosi

  • View Article
  • PDF 642.67 K

نقش و اهمیت بازدیدهای میدانی در آموزش جغرافیا و علوم زمین

Pages 79-87

ali sadeghi; maryam lagzian

  • View Article
  • PDF 324.68 K

Pouyesh  in Humanities Education
  • Articles in Press
  • Current Issue

Journal Archive

Volume 9 (2023)
Volume 8 (2022)
Volume 7 (2020)
Volume 6 (2020)
Volume 5 (2019)
Volume 4 (2018)
Volume 3 (2016)
Issue 9
Issue 8
Issue 7
Issue 6
Volume 2 (2016)
Volume 1 ()

Explore Journal

  • Home
  • About Journal
  • Editorial Board
  • Submit Manuscript
  • Contact Us
  • Sitemap

Latest News

Newsletter Subscription

Subscribe to the journal newsletter and receive the latest news and updates

  • © Journal management system. designed by sinaweb